hahhaha noely e knäpp :)

Kategori: Fanny

hahahha såg att jag hade fått en jättefin kommentar av noely! hahha noey du är knäpp :) <333

haha nu ska jag fortsätta på vad jag sulle skriva..sitter i sängen och gör So..eller det går sådär, jag pallar inte leta fakta fast jag måste..för den ska vara inlämnad imorgon :O

idag på lunchrasten gick jag,Noely,Tecia och Mona ner till centrum och köpte lite grejer. Vi köpte ballerina, munkar ,snickers och fanta exotic. ag och Noely hade munk tävling. Hahah ni tror säket att man skulle äta så många munkar man kunde med då har ni fel. Vi körde den klassiska "inte slicka sig om munnen" tävlingen :) Noely vart typ helt galen tll slut så hon slickade sig om munnen. Fast då hade båda redan vunnit så det gjorde inget.


Juste vet ni vad jag ser när jag logar in och kollar min mail :O Jo jag ser att en kille i min skolas brorsa har skickat ett mail till mig där han säger att jag visar festbilder på honom för hans bror. Men  WTF?!? jag frågade killen som går i min skola om hans bror kände Dessi och dom, för jag hade sett en bild på hans bror tillsammans med dom på en bild och då frågade han vart och på vilken blogg jag hade sett det. Så jag svarade för att inte vara bitchig och sen går han och säger till hans bror att jag går och visar festbilder på honom. Jag blir fett irriterad för jag tänker inte ta skit för något jag inte ens har gjort!! :@

Efter skolan va jag iaf med Tecia ohc Frida för er som undrar :)



Aja nu måste jag börja med So-läxan. PUSS!!

YEES IMORGON ÄR DET VALBORG!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: