jag ska vara som alla andra!

Kategori: Fanny

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 6an och 7an
Vad hade du för hårfärg - typ blondt
Hur lång var du - 1,61 typ
vem var du kär i - haha alla vet
Hade du nån Pojk/flickvän -
Vad brukade du göra på fritiden - vara med kompisar :)
Vilka umgicks du med - våren- Tecia,Ewe och Frida typ. hösten- Johanna,Quim,Lukaz,Oliver,Linnéa och Frida!
Var allt Bättre då - ibland, men inte alltid
Skulle du vilja gå tibx dit - vet inte, livet rullar på med det finns saker jag skulle gjort annorlunda
Har du förändrats - aa verkligen

Nu:
Vilken klass går du i -
7an
Vad har du för hårfärg - blondt
Hur lång är du? - 1,63 tror jag 
Vem är du kär i - ingen tror jag
Har du nån Pojk/flickvän - nää
Vad brukar du göra på fritiden - umgås med dom jag tycker om:)
Vilka umgås du med - Frida och Tecia mest men många fler också 
Hur ser du ut - blondin (inte bara på utsidan) blå ögon, lite brun(men det börjar försvinna).

Har du:
Kysst någon -
aa
Sovit brevid någon med samma kön - aa
Sovit brevid nån med motsatt kön - aa
Slagit ner nån - nej
Ljugit för en bra vän - säkert
Svikit någon - tror de.. :/

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Tecia
Kramade du senast - frida eller någon random person i skolan :)
Sov du hos senast - Frida är jag ganska säker på
Vill du vara just nu - En liten kines som plockar ris..nej men typ Kenza eller någon annan lite småkänd person
Ringde dig senast - Pappa

Vad:
Drack du senast -
 Vatten
Köpte du senast - En glass
Gjorde du igår - va i skolan och sen med Frida,Tecia och Becka. 
Ska du göra imorn - gå till skolan och kanske hitta på något bus :)
Vill du göra just nu- dricka bubbelvatten och sova
Åt du senast - pasta med någon sås
Är närmast dig som är rosa - jag har 6 saker runt mig som är rosa men de som är närmast är post-it lappar

Kärlek :
Du är kär nu - nope
Du har sårat nån så den började gråta - säkert..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - tror de..

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
aa
Jag har gjort något som jag har lovat dig själv att inte göra - ja
Jag har smugit ut utan lov - vettefan
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - hah vem har inte?? 
Jag har en hemlighet som ingen vet om -  mm
Jag har struntat i ett prov - kanske, kanske inte..

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
vaddå typ skurit mig med ett rakblad nej, ramlat med en cykel ja..?
Jag har druckit alkohol - aa
Jag har tagit medecier mot drepression - nej
Jag har vaknat gråtande - vet inte..
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
har aldrig varit på en beravning..men det är väl knappast kul :O
Jag har sett någon dö - neej
Någon du har känt som nyligen som dött - nope


tagen på noelys blogg, såg den där innan jag såg den på alla dom "stora" bloggarna!

nu ska jag sova GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: