visa respekt

Kategori: Fanny

Idag hade jag och Johanna jour. Då behöver man typ inte gå på några lektioner för man ska "städa" i skolan. Vi fick torka väggarna och tömma en låda med papper sen fick vi rast i mer än 1 timme. Sen skulle vi torka borden i matsalen och när vi hade gjort det fick vi en bulle, sockerkaka, en festis, en glass och en banan.
 Eftersom vi inte orkade gå på spanskan satte vi oss högst upp i skolan och åt våra grejer. Allt utom bananerna för vi kom på att vi skulle kasta dom framför en person (vem som helst) för att se reaktionen. Hur ofta får man en banan flygandes framför en?
Så vi gick till andra delen av skolan och först kastade vi den på Tecia hahahha hon fick den i pannan hahaha :) Sen kom en lärare och tog upp bananen och Johanna ba det är min banan, jag tappade den. Så läraren kastade upp den men Johanna fick inte tag i den så den flög ner igen och blev helt mosad sen kastade någon annan upp den till oss igen. Sen stod Andreas och Dani nedanför oss så vi skulle kasta den mellan dom men Dani vände sig typ precis när vi kastede den så han fick mosad banan på sig och blev typ skit sur och när vi skulle säga förlåt ignorerade han oss och ville inte prata. Och jag va tvungen att gå på min sista lektion så vi kunde inte "tvinga" honom att snacka med oss. Och sen när jag sitter på tekniken får jag ett meddelande (samtidigt som jag smsar med Johanna) där det står "du ska få ångra dig!!" och jag skriver direkt till Johanna "vaddå ska han kasta en banan på mig?" hahah och hon "skrattar" eftersom hon är hemma och han inte kan göra nått mot henne.

 Men iallafall när lektionen är slut går jag till mitt skåp och det va bara så äckligt. Dom hade spottat på mitt lås och det hängde spott i en såndär "slemtråd" fyfan va äckligt asså. Och sen har dom hällt inte vatten i våra skåp (dom hade spottat på Johannas lås också). Aja det kunde ha varit värre. Nu orkar ni säkert inte läsa mer så jag ska inte plåga er.


(klicka på bilden för att komma till Johannas blogg)

JUSTE JAG HAR TAPPAT MIN IPOD IDAG!!!

Adios amigos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: