Amen jävla idiot -.-

Kategori: Fanny

Min sista dag på sommarlovet 2010 spenderade jag med Frida och Evelina. Fast Frida åkte hem typ en timme efter vi hade ätit frukost men men. Idag kollade jag och Ewe på film, först Nina Frisk sen Masjävlar. Masjävlar var helt cp men ändå ganska bra :P Men när vi hade kollat på film gick jag till bussen för jag skulle åka och hämtagrejer hos min mamma i Vällingby. Så jag tog 118 till Vällingby och där köpte jag puder och en borste. Sen gick jag hem till min mamma och träffade henne. Sen kom pappa och hämtade mig där.

Nu sitter jag på en byrå i min brors rum, för internet funkar inte i mitt rum. Och vi håller på att tapetsera om så det får inte plats någon stol i hans rum nu haha :) Det är fett oskönt, så jag ska gå upp och lägga mig och kolla på film i min säng när jag har skrivit klart.

Faan börjar skolan imorgon klockan 10!! Orkar inte, eftersom jag börjar 8an kommer jag få betyg. Och om jag har tillräckligt bra poäng när jag går ut 9an ska jag och mamma åka till London har hon lovat :D



Amen jävla idiot, är du helt blåst eller? Eller det kan jag svara på, för jag vet att du e de -.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: