Blad dig :)

Kategori: Fanny

Idag var första skoldagen av åttan då. Det började med att rektorn snackade i aulan sen fick vi gå till ett klassrum, där lärarna gav oss massa pappaer och vi fick reda på vart vi har våra skåp. Vi har dom på sämsta stället asså, och jag fick underskåp i år igen -.-

Efeter skolan om man nu kan säga så. Åkte jag och Frida hem till mig. Här bakade vi muffins och åt dom. Sen åkte vi till vällingby, där köpte jag en mugg och Frida en allmenacka (vettefan hur de stavas) en sån där liten bok man ser datum i ni vet ;) Sen gick vi runt i lite affärer och sen åkte vi hem.

Imorgon ska vår klass på utflyckt.. vet inte ens vart för dom sa inte de..? Fett cp, men man skulle ta med sig badkläder om det blir fint väder, så jag ska gå in och kolla det nu :)

Amen shit vilket intressant inägg då, NOT!! Hahah, god natt på er :) <3


Jag och Moa i sommras, löv ju <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: