I took it :)

Kategori: Fanny

Vilken svordom använder du mest? Fan tror jag..
Äger du en iPod? Ja
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10:00
Hur många resväskor äger du? Ehh..vet inte
Använder du flip-flops? Aa, ibland  
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma och pappa handlar på coop och hemköp typ..
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på
Vilken var den senaste filmen du såg? Freedom writers
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det beror på hur mycket jag skulle vinna..
Har någon någonsin kallat dig lat? haha aa
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? haha nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ingen..?
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Hatar den här frågan, för jag lyssnar på så blandat
När var senast någon stötte på dig? haha vet inte
Vad åt du till middag senast? Kyckling, potatisgrejor och ketchup :)
Använder du huvtröjor? inte så ofta..
Kan du vissla? Aaa
Vem var den senaste som ringde dig? Lisa
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? berg och dalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Nej alla älskar mig? :O Vafan det är klart att folk snackar skit
Vilket riktnummer befinner du dig i? vänta måste googla riktnummer..Ahaa Stockhom så 08 :D
Tittade du på tecknat när du var liten? eh ja..
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? eh det får du räkna ut själv, men vällingby..
Hur många syskon har du? en bror
Är du blyg inför det motsatta könet? haha alla ärväl blyga ibland..?
Vilken film kan du alla replikerna till? Vet inte, ingen som jag kommer på nu..
Äger du några band t-shirts? ehh nej?
När flög du senast? i April, hem från Thailand
Hur många stolar står kring ditt köksbord? fyra
Läser du för skojs skull? ibland
Pratar du några andra språk? nej, inte hemma iaf
Diskar du din egen disk? hos mamma ja
Har du gråtit offentligt? Aa
Har du en stationär dator eller en laptop? stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Aa typ
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Aa, i naveln typ..
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Haha aa :)
Kan du kasta macka? Hahah nää :$
Har du någonsin varit på Jamaica? nope
Vad har du med dig in på bion? en kompis/kompisar och godis :)
Vem var din favoritlärare och varför? Johnny Parker, för han e dum i huvudet haha, nej men han jobbar ju inte i min skola.. så jag vet inte
Har du dejtat någon av en annan religion?
Vad har du för väder? SOOL!! :D
Har du en blogg? Nej du vet, jag lägger ju inte ut det här i min blogg..? Retard fråga..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? ska börja 8an så vet inte..
Gillar du att flyga? Aa det är så jävla coolt, men what? Asså jag är ju inte flygrädd men det är ju inte direkt kul att flyga..
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Typ omtänksam
När sov du senast på golvet? I Lördags
Gillar du din boendesituation? Oh yeah, I love it! Men asså vafan är det här för frågor.. om jag gillar bo där jag bor.. det är väl helt okej, men jag vill bo närmare stan.
Vilken är din mammas hemstad? Malmö
Din pappas hemstad? Sollentuna (alltså Stockholm)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha ne
Vilken är din favoritfrukt? Nektarin typ, eller jordgubbe fast det är kanske ett bär..
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? eh nej?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? fjorton
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Aa ganska
Tror du på liv på andra planeter?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Vet inte..
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud..
Vad var det senaste du åt? frukost
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? typ lika
Hur valde dina föräldrar ditt namn? För dom tyckte det va fint..?
Gillar du senap? Inte direkt..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Brukar inte prata med mig själv..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja, men om jag vågar vet jag inte :P
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? No idea
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej
Tycker du om att krama folk?  Jaa :)
Skulle du säga att du är trendig? Lite kanske haha :D
Äger du en digitalkamera? jaa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? vet inte
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Hahah ja galet mycket.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Kommer inte på någon just nu, men flera
Tycker du att du är attraktiv? Ingen aning, det bestämmer väl inte jag?
Vad är du allergisk mot? typ frukter haha :PFår du dåligt samvete efter du ätit kött? neej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Lukas
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Hahaha wtf, ingen aning?

Testet tog jag från Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: