bara sådär

Kategori: Fanny

Jag va bara tvungen att skriva de här..

Att jag hatar att gå i klädaffärer själv. Det känns som att alla glor på en och att dom typ tänker - Har hon inga kompisar att gå med eller?

Att det ekar i mitt rum just nu..

Jag älskar solglasögon, jag har minst 10 stycken i olika gladfärga färger.

Den galnaste kompisen jag har är Moa Åberg, hon är nog den kompisen jag är mest lik. Asså vår humor och vårt beteende.

Jag och min mamma kan typ inte ha en konversation utan att bli osams (enligt Moa och hennes mamma)

Jag brukar kalla min mamma för Mumin :)

Jag bryr mig as mycket om dom personer jag gillar, dom jag inte gillar kan jag vara jätte otrevlig och kaxi mot.

Jag blir kallad StockholmarN eller 08an på mitt landställe.

Min kompis på landet tycker att jag låter som Kissie när jag snackar.

Jag vill ha en system kamera.

Jag blir kallad Rolig av Moas bror, morbror och hans familj.

Jaa nu vet ni de. Imorgon åker ja till Gotland och är där i 12 dagar så de blir ingen mer bloggning nu innan jag åker :)

Kommentarer

  • mooaaaa säger:

    JAG HATAR OXXÅ ATT GÅ SJÄLV I AFFÄRER!!!!!!!!! hahaha, right back at yaa ;) ahahah, ÄLSKARDETTA :D



    Älskardig :)

    2010-08-21 | 22:01:06
    Bloggadress: http://jebiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: