sölvesborg

Kategori: Fanny

Idag åkte min älskade Moa hem, och jag saknar henne så jävla mycket!! Hon är en av mina bästa vänner fastän jag nästan aldrig träffar henne, men jag litar på henne till 100% och vi har sjukt jävla kul tillsammans.
 Vi har iaf haft sjukt kul den sista veckan vi har varit här nere på landet. Den första veckan va inte så jättekul för den började med att Moa ramlade med cykeln så hon kunde inte bada från Torsbrygga och hon orkade inte gå ut heller. Men nu den senaste veckan lärde vi känna 2 killar som va as schyssta som hette Sebbe och Sam. Sam va typ as roliga hahah, skrattar bara när jag tänker på hans dåliga skämt. Hahah och sexi Sebbe..hahhah.

Hahah nehepp nu ska jag dra, ska typ spela något spel med min mor och hennes kille. Imorgon åker jag hem till fina älskade käraste underbaraste gulligaste Stocktholm *gilla* :)
Och på Söndag får jag träffa min älsklings flicka Frida Emelie Ottosson!! ÅHH SAKNAR DIG FÖR MYCKET NU!!!


Moa älskling!! (hon e inte sådär fjortisaktig irl)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: