7 dagar kvar till sommarlov!!

Kategori: Fanny

Jag är hemma och är sjuk. Vaknade imorse av att jag hade jätte ont i huvudet och mådde illa. Så jag gick och tog en huvudvärkstablett men den gjorde bara så att jag spydde =/ Men nu mår jag bättre, så jag tror jag får gå till skolan imorgon.

Men iaf det va inte de jag skulle skriva om. Jag skulle svara på kommentarer :)




JD om min bästis är en jordgubbe:

JAG SKA ÄTA DINA BRÖST OKEJ!?

Svar:Hahah Jacqueline, det e lugnt asså. Jag tror nog att jag har kvar dom för mig själv ett tag till :)

 

haha om min bästis är en jordgubbe:

Är det bara jag som stör mig på att vissa bilder e snea så man måste böja på sig när man ska se dom? MEN bilderna e snygga ;)

Svar: Taack! Förlåt, jag ska vrida bilderna så att ni inte behöver böja på huvudet hela tiden :D

 

 

 

ewe om ta vara på dagarna!:

vfr ska du lämna tillbaka den ? :D den va ju skitfin :) <33

Svar: Tack så mycket Ewe, men jag tror inte att jag kommer använda den så mycket. Och då är det ju lite onödigt att ha den, eller hur? ;)



Nu ska jag gå upp och kolla på TV så kanske jag kan skriva lite mer sen.

 Juste igår crashade min data, eller det e inte min. Jag lånar den av min mammas man/kille.. Så jag kanske inte kan skriva lika mycket nu eftersom den datan och den andra datan jag har hos min mamma har crashat och min bror sitter och spelar vid sin hela tiden så jag kan inte använda den här så mycket -.-


Finaste bästaste vän!! JAG ÄLSKAR DIG!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: