Hej jag har jätte tråkigt, lär känna mig vettja :D

Kategori: Fanny

Namn: Fanny Matilda Öhrn
Piercingar: Öronen
Tatueringar:
Längd: 163 typ
Skostorlek: 39
Hårfärg: just nu brunett
Fräknar: Nepp
Kär?
Önskar du att du bodde någon annanstans? Aa ibland, ibland inte..
Dricker du? Ne, skulle jag inte vilja säga..
Röker du? Nej, usch!
Vilket schampo använder du? Just Glow
Vad är du rädd för? typ döden..
Gillar du att tvätta? Min hobby du vet, haha nej -.-
Gillar du berg- och dalbanor? Yeah!


Senaste…

Filmen du hyrde? Shit de va fett längesen, så kommer inte ihåg..
Filmen du köpte? Haha typ Nalle Puh
Låten du hörde: Waka Waka - Shakira ft. Freshlyground
Låten du laddade ner? Natteravn - Rasmus Seebach
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Underbarast.se (frida)
TV-program du såg? two and a half men
Person du tänkte på? F....


Favorit..
Låt:
Ingen fkn aning :) 
Sak att göra
: Vara med kompisar
Sport: Volleyboll
Dryck: Fanta wildberry :D
Kläder: Min nya tröja från H&M <3
Film: Har ingen..
Bil: BMW ;)
Serie: Desperate Housewives

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Mm
Gråtit över en flicka? Aa
Ljugit för någon? jaa
Varit i slagsmål? Vet inte..
Blivit arresterad? Nee

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? vad är de här för frågor..? jag vet väl inte!
Hjärtan brustet på grund av dig? Samma som över, JAG VET VÄL INTE?!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ska börja 8an, vilket är grundskolan..?
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Aa du vet jag läser alla tidningnar och letar efter mitt namn -.-



Senaste…
Boken du läste? Slam, men läste typ 15 sidor..va tvungen att lämna tillbaka den till biblioteket sen
Personen du fick e-mail av? Typ Facebook
Personen du fick sms av? Fridas mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans? typ 4 år sen..
Saken du köpte? Tröjan från H&M :)


Random..

Vad har du gjort idag?
Sovit, ätit pannkakor, duschat och suttit vid datan..
Brukar du svära mycket? nja..biland..
När stiger du upp på morgonen? När jag vill
Vad har du på dig? Underkläder, Linne och Shorts.
Vad ska du göra ikväll? Kompisar, kanske kolla på film om jag orkar :)
Vad är du allergisk mot? har börjat bli allergisk mot typ as många saker som jag aldrig har varit allergisk mot så jag vet inte..
Använder du hårspray? nope
Kan du stå på händer? hahah ne :$
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström
Salt eller socker? beror på
Gillar du ketchup? hahha aa :)
Är du glad nu? vet inte, ja är inte ledsen och inte glad..
Var du glad igår? Aa :)
Vad dansar du till? musik kanske..?
Stockholm är… ? en chillig stad, med tråkiga människor typ..
Göteborg är… ? Har bara varit där en gång, men typ en chillig stad med trevliga människor :D
Kan du sjunga? Haha alla kan sjunga, men frågan e om alla kan sjunga fint hihi :$
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? USA och Thailand (igen) :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: