internet lagg

Kategori: Fanny

Tjabba, vaknade för 20 minuter sen. Inte så jävla bra eftersom att jag åker till landet imorgon. Fast jag vet inte när tåget går. Men jag tror vid 12. Och då måste jag gå upp vid typ 9 eller något sånt -.-
Iallafall så sitter jag här och äter vattenmelon. Ska gå och duscha snart, sen packa lite mer och sen tror jag nog att jag drar hem till mamma.

Somsagt jag åker till landet imorgon. Och vi har ingen dator och inget internet där. Så uppdateringen kommer suga häst balle hela sommaren. Ni kanske få något inlägg, men det är bara om jag cyklar in till biblioteket eller lånar någon annans dator :) Men ni får ha en skitbra sommar så ses/hörs vi efter sommaren då uppdateringen blir som vanligt.



(inlägget jag skrev igår om tågolyckan kom jag på själv, den handlar inte om någon speciell person)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: