Test bomb :)

Kategori: Fanny

Ta fram mobilen
och gå in på kontakter !

har du pussat nummer 2 ?
Alexandra, säkert nångång på kinden kanske :)
vad har du för relation med nummer 20 ?
Ekonominytt, vi e ju släkt.. -.-
när ska du träffa nummer 30 ?
Frick,Vet inte ens om jag kommer träffa han..men isf med min kusin..
är nummer 18 söt ?
Dissad linje, aa skit söt när han sjunger :$
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Bilbärgning..ja de får vi se när jag ringer dit..
gillar du nummer 14 ?
Britt-Inger, aa :D
har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Alice T, jupp :)
när ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Ewe hem, hahha vet inte :P
är du nära vän med nummer 23
Evelyn, nej de skulle jag inte vilja säga.
har du gått på bio med nummer 4 ? 
Alicia, nepp
skulle du kunna gå ut  med nummer 35 ?
Hampus, hahaha nej aldrig!
vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Amanda, shit de va skit längesen jag snackade med henne..får väl ta och ringa henne någon dag :)
skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Arin, a visst
vad har du och nummer 24 för relation ? 
Ewe, ehh.. typ barndomsvänner
vad är det bästa med nummer 8 ?
Andreas, hehe vet inte..typ att han e snäll
brukar du och nummer 16 träffas ofta ?
Dani, aa typ varje dag i skolan
är nummer 10 din bästis ?
Åsa, nepp
har du kramat nummer 17 ? 
David, hahah ja 
skulle du kunna prata en stund med numer 22 ?
Emanuel Lilla, haha vet inte kanske :P
är du god vän med nummer 7 ?
Andre, nää inte speciellt
varför har du nummer 12s nummer ? 
Becka, för att hon är söt som socker :)
vill du slå ner nummer 15 ? 
Celia, *ingen kommentar*
vill du komma hem till nummer 11 ?
Axel, haha nä de e lugnt asså
har nummer 19 en blogg ?
Don't know him, haha nej det tror jag inte
vem är nummer 1 & 6 ?
1 - Aktiekurser
6 - Andi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: