tickets

Kategori: Fanny

Idag vaknade jag halv 6 för att jag skulle träffa Tecia halv 7 i Vällingby. Sen åkte vidare in mot stan för att stå i en kö, haha. För att hämta ut biljetter till Twilight fan-event :D Vi stog i kö 1½ timme -.- Men det gick fett snabbt när dom väl började dela ut biljetterna. När vi hade fått våra biljetter va vi skit glada :D Och då skulle vi ta tåget till skolan vi börja 09:40, och tåget skulle komma 09:13. Yeah helt perfekt, då skulle vi hinna till skolan och inte behöva stressa. Men nej då står de att tåget går 09:28 ist, vi ba vafan då men okej det gör inget vi kommer bara lite sent. S¨står vi och väntar och när klockan är 09:25 ändras tiden till 09:43 vi ba WTF?! den kommer efter att vi har börjat -.- Men vi stod kvar och väntade..Och sen typ 09:35 ändras tiden till 09:58 vi ba WHATTA?! men då springer vi till tunnelbanan och åker till vällingby vilket tar 30 min och sen tar bussen typ 10 minuter = vi kommer fram på lunsch rasten..skit bra. Vi va 1 timme sena, och jag hade redan missat min första lektion kl 8.
Lalalal dagen gick vidare, eller på livskunskapen va vi vid en damm och jag puttade i Oliver och han puttade i mig och jag blev helt blöt. Men sen hade jag håltimme på spanskan så följde Ewe med mig hem och bytte kläder sen åkte vi tillbaka till skolan och jag hade teknink i typ 30 minuter sen slutade jag.
Efter skolan åkte jag och Tecia till Vällingby och där prövade jag skor, men dom va skit höga så jag fick typ fett ont i fötterna så jag köpte dom inte. Sen åkte vi hem till mig och åt super stark thaimat som va typ fett god, men den gick inte äta för den va så stark -.- Sen åkte vi och badade i Hässelby strandbad med Frida, mys men lite kallt :)




de kallas brist på bilder- men kärlek till er flickor!! <33

Och nu ska jag sova, god natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: