waka waka

Kategori: Fanny

Shöö!! Har precis käkat middag, oxfilé och potatisgratäng blev de. Det va typ gott, haha. Fast jag va fett sugen på kyckling, men jag tror vi ska käka det imorgon :)

Mitt rum är typ helt tomt nu, eller pappa ska bara flytta ut mina möbler, sen är det helt tomt.Min pappa är helt knäpp.

Pappa: När vi har tapetserat om ditt rum kanske vi ska skaffa en ny säng till dig.
Jag: Är du dum eller?
Pappa: Vaddå? Du behöver ju mer plats i ditt rum..
Jag: Jaa, men aldrig att jag ska byta bort min säng till en mindre.
Pappa: Varför inte? En 90 säng skulle passa bra i ditt rum.
Jag: Hahah nej aldrig, hur hade du tänkt att jag skulle få plats i den? Jag har en 120 säng nu och jag ligger typ över hela.
Pappa: Det är klart du får plats.
Jag: Nej aldrig, du får ta bort allt i mitt rum utom min säng, mina kläder och min data.
Pappa: Jaha..då finns det ju inte så mycket mer att ta bort..
Jag: Nej precis, jag ska ha kvar allt :)

Sen gick han och gjorde nått annat.


Jag och bästavän inatt, vi gick ut och tog lite bilder, hihi :$

Kommentarer


Kommentera inlägget här: