shit..

Kategori: Fanny

..klockan är 11 och jag är redan uppe! haha jag brukar gå upp mellan tolv och ett :)

igår gick jag och mötte Frida och vi gick till Tecia för att kolla om hon ville göra något men hon va inte hemma för hon va på bio med Becka. Så då skulle vi gå hem till mig men då kom jag på att jag ville se Fucking Åmål, så då gick vi till Evelina och lånade den och hon följde med oss hem till mig. Och när vi kom hit åt vi kladdkaka och sen kollade på filmen :) när dom hade gått hem aproximadamente reloj once = cirka klockan 11, gick jag och satte mig vid datan och sen började jag läsa i boken som vi ska ha läst ut nästa vecka..fast jag, Frida och Simon har en överrens kommelse (?) att Frida ska läsa kap 1-9, jag ska läsa kap 9-15 och simon resten. När jag hade läst ett  kapitel fixade jag med lösnaglar så nu kn jag knappt skriva på tangentbordet utan att stava fel.

Nu ska jag typ äta frukost,spela spel eller typ göra ingenting...tror jag väljer äta frukost och spela spel :)


typ i höstas när jag och Johanna va i kista :D


pussar♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: