Äntligen hemma!

Kategori: Fanny

Hej hej nu e jag hemma. Det blir bara ett snabbt inlägg för jag ska gå och sova snart. Idag åkte jag tåg hela dagen typ..eller jag stod och väntade på tåget i 1 timme i Malmö..skit segt. Aja tåget va iaf 2 timmar försenat så jag kom hem nyss ist för typ 3 timmar sen -.- Fast vi åt på donken innan vi åkte hem från centralen.
Omg hahha vet ni vem jag såg på T-centralen -Nej, det är klart ni inte vet men jag såg iaf Amir hah Gaybloggaren ni vet. Fast han stod och snacka i telefon och jag är inte direkt ett fan av han så jag bara satt där och kollade på han :D

Jag är sjuk..typ öroninflamation eller något sånt. Det gör skit ont i mitt högra öra och högra sidn/delen av halsen så jag kan knappt äta eller dricka för det gör så ont..Så jag får se om jag går till skolan imorgon..



Aja nu ska jag sova så vi hörs! God natt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: