jag är uttråkad..

Kategori: Fanny

VAD HAR DU FÖR UNDERKLÄDER PÅ DEJ ?
rosa- mamma
svarta- pappa
vita- älskling
oranga- morfar
lila- mormor
blåa- syrran
gula-brosan
gröna- svikare
röda- farmor
bruna- farfar
annat- gubben lilla

VILKEN DRICKA ÄR BÄST ?
mjölk- jag är gravid
läsk- jag orkar inte mer
vin- jag är lesbisk
öl- jag är inte smart
vatten-jag är aldrig din mer
saft/juice- jag är över 48
oboy- jag är en utomjording
annat- jag är så otroligt kär



VILKEN MAT ÄR BÄST ?
tacos- göra en film
resturang- gör något meningsfullt
pannkakor- göra en skyltdocka med barn
gröt- göra dej besviken
pasta- göra allt för dej
kött- göra en tv-show
annat- göra massa godis



VILKET HUMÖR ÄR DU PÅ NU ?
inget- spydde
glad- andades
ledsen- cyklade
besviken- jodlade
arg- arbetade
orolig- gungade
sur- älskade
upphetsad- sjöng
annat- klättrade



VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DIN TRÖJA ?
Blå- min mamma är brunett
vit- min oskuld var borta
svart- mina ögonfransar är onormalt korta
lila- min fisk är död
brun- mina drömmar är svikna
rosa- min granne är med i bolibompa
grön- mina tankar finns inte mer
gul- min ubåt har inget namn
röd- mina rosor är vissna
orange- min klass är CP
annat- mina känslor är borta



VAD BÖRJAR DITT NAMN PÅ ?
a/b- min ring
c/d- mina känsor
f/e- mina drömmar
g/h- min oskuld
i/j- min cykel
k/l- min katt
m/n- mina tankar
o/p- min tandvärk
q/r- mina barnbarn
s/t- min huggorm
u/v- min mobiltelefon
w/x/y- mina hormoner
z/å- min stereo
ä/ö- mina ostron



VILKET NUMMER ÄR BÄST ?
1- bra jul
2- tjej du förtjänar
3- 12 växtal cykel
4- tandvärk från mej
5- otrevlig påsk
6- en groda som heter dante
7- jävla piss sommar
8- kille som är bög
9- kompis som behöver dig
10- kram
11- utomjordisk attack
12- kärleks full familj
annat- underbar helg

VAD HAR DU FÖR FÄRG I DITT RUM ?
vitt- din
brunt- pussar
svart- kramar
lila- strypningar
grönt- kräkningar
gult- M.V.H
rosa - hångel
orange- hatningar
annat- kärleksfulla

Hej gubben lilla.Jag vet inte hur ja ska säga det här men, jag orkar inte mer.
Hela livet handlar om att göra massa godis.
Du, när jag första gången klättrade, insåg jag att min oskuld var borta.
Därför skickar jag tillbaka mina drömmar. Hoppas du får en kompis som behöver dig
M.V.H 
Fanny.

från becka och mejas blogg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: