Tecia gick nyss hem.

Kategori: Fanny

Idag efter skolan åkte jag, Tecia och Frida till parken och chillade i solen, vi snackade lite och sådär. Sen drog vi till Vällingby C och köpte lite stuffs. Tecia köpte fanta exoticA, Frida köpte en äppelpaj och jag köpte tuggummi och en mini Ben & Jerry som var super god (y). När vi va klara skulle vi dra till spånga men det va typ fett tråkigt där så jag och Tecia dog hem till mig medans Frida va tvungen att dra hem och plugga.. Jag och Tecia åt mellis och fixade håret hahha mitt blev kaos medans Tecias blev fin fint :) Nu tror jag nog att jag ska plugga lite till spanska provet som är i morgon :/ 


min glass :)

det står "spoon inside" på förpackningen och sen får jag den här hah, fast den gick faktist bra att äta med :)


Kommentarer

  • Linnéa säger:

    VARFÖR ÄR DU SÅ SÖT OCH SNÄLL FANNY?! :O<33333

    2010-05-12 | 06:58:49
    Bloggadress: http://alivee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: