tonight

Kategori: Fanny

Ikväll va jag ute med Becka, Meja, Tecia, Quim, Oliver, Lukaz, Andi och Frida och någon Villiam. Vi va i Starbo och chillade. Sen kom Patrik och Axel och vi pallade inte vara med dom så vi gick till gläntan ist. Där va några från åttan..eller dom spelade bara fotboll så det störde inte oss så mycket. Där chillade vi ocså sen skulle typ alla tagga hem. Så jag tänkte vara smart att gå med Quim (eftersom vi skulle mot samma håll) men efter att vi hade gått en liten bit va han tvungen att skynda sig hem så då fick jag gå sälv.
Det tog 1383 steg och 12 minuter hem till mig ifrån Nälsta plan. Och på den tiden brände jag 51 kalorier, haha jag kollade på min stegräknare på Ipoden..om i undrar varför jag kan de där.













hahhha jag har inget liv..(förlåt för dåliga bilder men de e typ inget ljus här inne oh webcamen typ suger)

Nu ska jag slagga tror jag :)

God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: