fixa, utvecklingssamtal, mat, plugg och tv.

Kategori: Fanny

Idag hade vi halv studie dag i skolan. Så vi slutade 10:50. Nice!
När vi hade slutat åkte jag, Josefin, Becka, Tecia och Bella in till Gamla Stan. Där fikade vi på Chokladkoppen, väldgt mysigt café vid stortorget. När vi hade fikat gick vi in i mamma konstiga affärer i Gamla Stan, sen åkte vi till Hötorget och där gick vi också på massa affärer. Inne på Gina Tricot träffade jag Lisa, super kul för det var typ 3 månader sen jag träffade henne sist. Vi snackade lite sen skulle hon träffa sin mamma.
Vid 3 tiden träffade jag min mamma för jag skulle på utvecklingssamtal i skolan. Det gick jättebra fördendelen :)
När vi var klara i skolan åkte vi och handlade lite mat, här hemma lagade jag sedan middag och skrev min svenska artikel och fixade lite med min idrottsläxa.
Nu ska jag kolla in facebook och sedan kolla på Paradise Hotel.

(fuan ingen som har lagt upp bilder från idag!)



så ni får en lite gammal bild på mig istället :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: