home from Öregrund

Kategori: Fanny

Nu är jag hemma igen. Jag har haft det super mysigt i Öregrund med Frida. Vi åkte bil med hennes morbror dit som jag skrev innan vi åkte. Och när vi kom fram var hennes syster där med sin pojkvän. Vi gick in och lämnade väskorna och sen gick vi ut och gick till vattnet. Jätte fint, men det var kallt som satan i gatan. Så vi var vid vattnet en stund sen gick vi hem och kollade på tv.
Det var inte allt vi gjorde. Andra dagen gick vi till hennes mormors affär, jätte mysig, sen på kvällen åt vi middag med henne på Jakten (en resturang). Sen hyrde vi Saw 6, men vi orkade inte kolla klart på den så vi tittade på tv istället. Nej det va inte för vi var rädda som vi stängde av!
Och idag åkte vi hem. Vi tog bussen från Öregrund till Uppsala, haha på bussen var det 6-7 50plusare som satt och drack och stank som fan...en snubbe satt brevid mig :s Hahaha sen i Uppsala fikade vi på Coffehouse by Gorge. Och sen när vi skulle ta tåget därifrån hade vi typ fel biljetter men konduktören var typ as dålig och märkte inte ens det, hehe. Aa det där va typ mina dagar i Öregrund.

Ikväll ska jag vara med Josefin, Olivia och Tecia! :)


sliten chey som ska in i duschen nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: