hot list

Kategori: Fanny

Klockan är halv fyra och jag har typ inte gjort ett skit idag. Väcktes fem över två av Josefin oh Tecia för dom var tvugna att dra hem. Eller Tecia skulle träffa Becka. När dom hade gått fixade jag frukost och la mig i soffan och kolla på tv. Nu ska jag bara packa er mina grejor och sen åker ag till pappa och kollar på Desperat Housewifes. Eller å kollar jag på det här istället... Aa så gör jag nog. Nej nu ska jag hoppa in i duschen för jag fryser, helt galet ju, eller det kanske är för jag hade balkongdörren öppen förut.

Senare måste jag plugga också, fuan. ar typ 50 spanska glosor som jag måste kunna, engelska prov imorgon och idrottsläxa. Åh jobigt! Fast engelskan har jag och Frida kollat igenom och vi kunde de bra så den står inte så högt på min lista nu, utan det gör spanskan som jag inte ens har kollat igenom :/

 
haha det ser ut som att jag har jättestor näsa, men det är bara för att jag spänner ut mina näsvingar

Update: Det är 112 glosor -.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: