pizza middag

Kategori: Fanny

Haha vaddå kass på att uppdatera bloggen..? Ja jag vet att jag måste bli bättre, men jag har varit lite upptagen senaste dagarna och min kamera funkar inte så jag har inga bilder heller -.-

Men idag gick jag och Frida upp klockan fem, är fett stolt hehe. Sen fick ju skjuts till kyrkan, där sjöng vi lalalal aa men ni fattar. Sen drog vi till skolan och fikade lite. Sen vanliga lektioner..
Efter skolan gick vi hem tll Frida eftersom jag hade glömt mitt busskort där. Vi satte oss vid TV:n och sen sov vi i en timme för vi var helt slut.
När jag hade varit där några timmar var jag tvungen att åka hem för jag skulle käka pizza med mamma, mysigt :)
Snart ska jag möta upp Tecia, Frida och Becka. Vad vi ska hitta på vet jag ej. Men det blir säkert trevligt :)


schleeten, nu ska jag gå och fixa mig lite :)

Kommentarer

  • .. säger:

    du e taskig, äcklig, dissare , kastare, allt på samma gång ! ÄCKEL!

    2010-11-26 | 23:22:42

Kommentera inlägget här: