so what?

Kategori: Fanny

DAGENS VILL HA: födelsedag
DAGENS KLÄDSEL:
taights och linne
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS LÅT:
DAGENS PLANER: Record Collector - Lissie
DAGENS SAKNAD:
gamla tider och sommaren!
DAGENS DUMMASTE: inget
DAGENS MISSLYCKANDE:
sov till halv ett - kommer inte kunna sova ikväll
DAGENS DROG:
sängen
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS:
kakor
DAGENS HUMÖR: bra
DAGENS CITAT: har du
ketcup på det här!?
DAGENS ROLIGASTE: skrattade åt Paradise Hotel, haha :)


Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova, vilket inte kommer gå eftersom jag sov till halv ett idag. Så jag kanske laddar ner en film och kollar på istället. Imorgon börjar jag 10 över 9 så jag kanske hinner skriva ett inlägg innan skolan. Annars skriver jag när jag kommer hem.
Godnatt gullungar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: