jagade på halloween

Kategori: Fanny

Är hemma hos becka nu. Vi har gått bus eller godis och blivit jagade. Trevligt fast ne.. Vi va skit rädda! Vi typ dog.. Vi typ gick helt normalt och sen kommer typ 8 killar från ingen stans. Tecia blir skit rädd och gömmer sig bakom en bil medans Becka börjar gå lite långsamt och sedan lägger världens rush och jag ba WTF?!? Och springer.. Och Tecia ligger kvar på marken..  Hahah nej jag skoja bara men vi alla springer som fuan och från ingenstans kommer killarna och jagar oss. Bokstavligt jagade. Inte typ joggade lite bakom oss utan dom sprang typ allt vad dom kunde. Jävla mys..
Nej nu ska jag ge datorn till Tecia så hon kan blogga :)

(tack Emma för att vi fick sminka oss hos dig! :D)


fiiina bilder från Beckas dator :)

Kommentarer

  • Frida Elm säger:

    Ha.ha.ha vad anton har skämt ut sig säger jag bara, har oxå första sov bilden :D

    2010-11-01 | 18:55:41
    Bloggadress: http://fridadexter.blogg.se/
  • Frida Elm säger:

    sv: hahaha han är sööötast :D synd bara att jag är ironisk <3

    2010-11-02 | 18:27:13
    Bloggadress: http://fridadexter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: