Now i'm home.

Kategori: Fanny

 Cha cha bloggen! Hahah nje jag skoja bara. Kom hem för drygt 30 minuter sen. Har duschat och fixat en macka och oboy. Gott!

Efter skolan drog jag till solna och träffade Erica den schnyggingen. Vi gick runt i solna. Där köpte jag ett par taights och en kjol. Sen drog vi till kista för Erica skulle köpa en pälskrage, den va inte uppackad i solna och hon som jobbade där sa att den fanns i kista, när vi kommer till kista finns den inte. Eller den fanns bara på lagret.. Så vi drog tillbaka till solna och där träffade vi Simon. Han skulle käka så vi gick till donken. Sen hade han träning så då drog vi till ica och köpte godis.. Vi skulle köpa lite godis.. Men det blev ganska mycket.. Anyway sen drog jag hem och nu sitter jag här.

fuan kameran dog -.- bilder kommer snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: