teenage crime

Kategori: Fanny

Började kvällen men att träffa Frida och Tecia. Vi åkte till Bershamra för vi skulle på fest. Men det va skit lamt. Typ 30 pers, det var utomhus och helt kolsvart, man såg inte hur folket man hälsade på såg ut. Så vi drog efter typ en kvart. Det tog typ en timme dit och en timme hem, kul att slösa bort kvällen på de.. Amen när vi sedan kom till spånga skulle Frida dra hem. Medans jag och Tecia åkte och träffade Josefin och Olivia. Vi drog hem till mig och drack te och kollade på bilder, haha fin chey från Olivias skola, och bara chillade. Sedan vid ett skulle dom hem.
Så nu sitter jag här framför datorn och ska troligtvis gå och sova. Om jag inte sätter på en film, aja vi får se :)

Asså whattafuck, min mellanslagstangent är helt retard!

min finfina ballong jag köpte i somras!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: