you are my reason to live

Kategori: Fanny



Du förstår nog inte hur otroligt mycket du betyder för mig. Du ställer upp för mig när jag behöver dig. Jag hoppas du vet att gör detsamma för dig. Jag ställer upp för dig i alla lägen gumman. Ring mig när du behöver mig. Jag finns för dig alla tider på dygnet. 
Jag vill aldrig att du ska känna dig osäker på om du kan lita på mig. Du är den personen jag litar på mest här i världen. Jag hoppas över allt annat på jorden att jag aldrig kommer förlora dig. Skulle aldrig kunna förlåta mig själv om jag sårade dig så mycket att du aldrig mer skulle vilja prata med mig eller träffa mig.
 Det värsta som skulle kunna hända är att vi skulle tappa kontakten och att du skulle glömma bort mig. Jag kommer aldrig glömma bort dig. Hoppas att du aldrig kommer glömma bort mig. Du har din egna plats i mitt hjärta. Du finns i mitt hjärta för alltid, de vet du. Fastän vi kanske inte alltid kommer helt överrens så ska du veta att jag älskar dig Frida Emelie Ottosson.

Fanny Matilda Öhrn ♥ Frida Emelie Ottosson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: