facebook lagg

Kategori: Fanny

Asså åhh!!! Blir så galet irriterad. Satte mig vid datan för att logga in på facebook men så funkar det inte. Åhh damp! Och imorse kom jag till skolan 20 i 10 för att ha spanska prov men min lärare var sjuk så jag hade håltimme så jag började kvart över 11. Så galet irriterande. För jag hade kollat på skolans hemsida innan jag åkte till skolan om vi hade håltimme och där stog det att vi inte hade det men så hade vi det! Åhh dubbel damp!!

Idag va jag och Frida på Bromstensskolans dag (min förra skola har en dag där man typ lalalla.. nej men man kan typ träffa gamla kompisar och så hahaa nej men jag vet faktist inte varför dom har den) Men där träffade vi Marianna, Martha, Michi, Isabella och Wiktoria bland annat. Det var fler men jag orkar inte skriva alla :)
Vi va lite på gamla skolgården sen gick vi till Centrum hahahahaha. Nej men vi gick till Bromstens plan/ konsum och chillade. Snackade en massa och sådär ;)



Nu ska jag gå och lägga mig, är trött som djur.  Juste imorgon ska vi få en ny tjej i våran klass. Josefin heter hon. (Frida känner henne för dom spelar i samma lag) men det ska bli kult!  Godnatt!

Kommentarer

  • Ewe säger:

    Hahah dubbel damp xD

    2010-09-24 | 13:26:36

Kommentera inlägget här: