Amen gurkor e söta

Kategori: Fanny

Åh jag har jätte många läsare idag! :) Eller det är många för mig iaf. Hahah.

Sitter och borstar tänderna med jättemycket tandkram,jag hatar att ha mycket tandkräm på tandborsten så det är as äckligt. Nu har jag gått och spottat ut hälften i badrummet. Så ni vet liksom. Helt random inlägg. Jag har tråkigt. Ska kolla på film snart tror jag. För jag börjar halv ett imorgon. Så jag behöver inte sova om jag inte vill. Men jag tror jag vill det. För jag är trött. Eller jag vet inte. Men jag känner att jag vill sova. För det är skönt. Har inte pluggat idag. För jag orkade inte. Jag kollade på alla avsnitten av solsidan istället. Nu känns det som jag ska spy. Det gör det alltid när jag har tandborsten i munnen utan att borsta. Konstigt. Nu borstar jag inte tänderna längre. Och nu ska jag sluta skriva för jag ska kolla på dexter. Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: