just do it

Kategori: Fanny

1. Vad är ditt mellanamn? Matilda
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? typ Lovisa
3. Är du i ett förhållande nu? Nope
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Nope betyder nej  -.- hihi
5. Vem var du tillsammans med sist?  Din rumpa
6. Får man fråga varför det tog slut? Nej
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ne
8. Vem vet mest om dig? Jag eller Frida
9. Vad gör du på fredagskvällar? Är med kompisar
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Hitta Nemo, haha nej jag skoja bara.. men jag vet inte :)
11. Har du haft sex med fler än 2 personer? nej
13. Har du testat droger? nej
14. Röker du? Nej
15. Snusar du? Ne
16. Saknar du någon just nu? ja
17. Hur mår du idag? bara bra, själv då?
18. Hur många tabletter tar du dagligen? noll
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? bajsa :)
20. Bästa minnet från sommaren? Gotland typ
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Thailand
22. När var du där? 27/3 - 11/4 typ (påsklovet + en vecka)
23. Är du rasist? nej
24. Har du helt svenskt ursprung? Nej min mamma är från skåne.. haha, nej men det till hör ju Sverige så aa
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Men ja sa ju det, Sverige.
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Det beror på, men mest svenska.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja
28. Sköter du skolan?  jag försöker, men om jag lyckas vet jag inte..
29. Vad hade du för betyg förra terminen? hade omdömmen, men väl i fyra ämnen och godkänt i resten
30. Vad är det bästa du fått på ett prov/uppgift? MVG
31. Vilket ämne var det? Enelska
32. Har du fått ig på ett prov? Ja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nepp
34. Anser du dig vara intelligent? Ibland hahha :)
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? början av sjuan, så slutet av 2009(?)
36. Vilken va den värsta tiden då? när mina föräldrar skillde sig, så 2007 typ
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Inte jätte, men ganska
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej
39. Har du haft sömnproblem? Nä
40. Hur ofta gråter du? Det beror på..
41. Vad gör du när du mår dåligt? Är själv eller men folk jag tycker om :)
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? vänner
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? ne
44. Vilken klass går du i nu? åtta c
45. Vilken skola? spånga gymnasium/grundskola
46. Har du hånglat med någon i din skola? inte i skolan, men utanför skolan, men en från min skola haha :) 
47. I sånna fall hur många ? en
48. Har du varit otrogen någon gång? Nej
49. Har någon varit otrogen mot dig? inte vad jag vet
50. Är du stolt över dig själv? Sometimes
51. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag vågar prata, inte rädd för att skämma ut mig :)
52. Vad får du ofta komplimanger för? Aldrig fått en kompliman.. haha nej ja skoaja bara men jag vet inte :)
53. Har du lätt att få folk att skratta? Hahah njaa, men jag har lätt för att skratta :D
54. Cider elller öl? Cider.
55. Har du några talanger? Aa, jag kan vicka på mina näsvingar hahah! :D fast det är ingen talang..
56. Vet du om någon är kär i dig? Nä
57. Är du kompis med ditt/dina syskon? Aa typ
58. Vad står det i ditt senaste sms? ''Jag är cool så du vet 8)''
59. Hur lång är du? 1625 mm
60. Hur mycket väger du? Vet ej, men det skulle jag ändå inte säga
61. Vilken storlek har du på kläderna? S
63. Har du svarat ärligt? Jupp


tagen från linnea och josefin (båda hade det så jag vet inte vem jag ska länka :D)

Kommentarer

  • Tecia säger:

    Fråga 46... du kunde inte bara sagt ja? -.-

    2010-09-27 | 22:03:19
    Bloggadress: http://tecia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: