piinigt värre eller hahhaha, nej jag skrattar bara

Kategori: Fanny

Ligger i min säng och kollar på film på laptopen, raderade flera filmer från den förut så är as irriterad nu hehe. Men nu ska jag kolla på mean girls, fett länge sedan jag kollade på den.
Är lite irriterad för internet funkar inte på laptopen så jag måste sitta vid den stationära haha, lame!
Hahaha måste bara berätta en sak! Att förut när jag skulle dra till vällingby så hade jag fixat mig och allt så ja gick till bussen, (hade bråttom som vanligt.) Och när jag hade gått förbi skogen hos min pappa får jag en känsla av att jag får min mens så jag ba shit! Så jag fortsätter gå, och när jag kommit ner för backen här så upptäcker jag en mensfläck på mina byxor hahaha. Så jävla pinsamt men samtidigt så jävla roligt hahah! Som tur var fick jag ingen stor fläck på röven utan bara en liten som inte syntes för någon annan en mig själv. Och det var inge folk ute då som kunde se mig haha. Så jag åkte hem till mamma snabbt och fixade det! Hahaha var bara tvungen att dela med mig om de!
God natt och puss på er! ;)
Dagens outfit:
Linne - Topshop
Shorts - H&M
+ skinjacka och converse!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: