blindtarmen...?

Kategori: Fanny

När jag kom hem från praoen var min mamma och bror hemma. Jätte skumt eftersom dom brukar komma hem efter fem typ.. Men det var bara för att min bror fått problem med blindtarmen så han ligger på sjukhuset nu och ska opereras i natt. Lite läskigt sådär..

Imorgon är der fredag, härligt härligt. Ska vara med Frida efter praoen, får se vad vi hittar på. Kankse bara chillar hemma, vilket jag hoppas på. För jag är jätte sliten efter veckan. Och ska vara med Molly, Maria och Jennifer på lördag och ha det lite kult.

Träningen gick piss för den delen. Var ute och joggade så min fot inte kunde vara med på resten av träningen, inte kul -.-

Nicest-beach-in-the-wrold-shipwreck-beach-smugglers-cove-navagia-beach-zakynthos-greece_large
satan vad härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: