varning för reload!

Kategori: Fanny

Innan jag åkte hem från Vällingby sprang jag in på JM för att köpa en Vitamin Well. Och dom hade inte min favorit smak så jag ba men jag tar en Reload då. Asså skämtar någon med mig? Det var de vidrigaste jag någonsin druckit säger jag bara! Själva smaken funkade men sen kom en eftersmak av bajs (som bajs luktar). Och den luktade bajs. Jag ba men den måste vara gammal, så jag kollade på flaskan om den hade gått ut, men det stod augusti 2011. Så den var inte gammal eller något. Så ett tips till er, köp aldrig Reload! Köp Defence, så jävla mycket godare!
Vill bara varna er, så ni inte köper vidrig dricka för 25 kronor för det är så jävla ovärt!
Dags att ladda om? Vitamin Well lanserar Reload – fylld med D-vitamin Vitamin Well Defence
Men just nu så sitter jag och lyssnar på lite skön musik och typ smsar lite granna. Funtar på att sova snart, men jag vaknade vid fyra idag så jag vet inte hur snabbt jag kommer somna bara hehe.
Men hare bra tills vi hörs nästa gång :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: