yey bear

Kategori: Fanny

Skämtar livet med mig? Jag kom precis på att jag har träning imorng, kill me! Funtar fan på att skippa den, det är förfan lov! Aja får se hur det blir eftersom jag trampade snett på min skadade fot idag också, roligt...

Började kvällen med att käka på världens godaste tapas restaurang med Josefin och praofolket. Sjukt god mat alltså! Sedan drog vi hem till henne för jag skulle sova där så vi gick och köpte chips och så. Men sedan uppstod komplikationer i schemat så jag åkte och träffade Frida, Anton och Martin. Vet att jag är jätte taskig men det var lite komplicerat, jag var typ dubbel bokad kan man säga.. Eller jag planerar för mycket på en och samma gång. Måste bättra mig.
Kollade iallafall på film och drog sedan hem, och nu är jag hemma och ska gå och kolla på Big Brother nu.

Tumblr_ljqkbqvlhz1qibli3o1_500_large
Gosh va gott! Ska hämta glass dirr!

Kommentarer

  • josefin säger:

    Men neeej guuud det är lugnt! Ha inte det :) Jaa vi ses då! Pusss<3

    2011-04-19 | 10:11:32

Kommentera inlägget här: