bara lägg dig ner

Kategori: Fanny

Idag har jag suttit på balkongen och solat i typ en time och sedan städat och möblerat om i mitt rum. Så det känns/ser större och luftigare ut nu. Skönt!
Ska snart gå ner och försöka övertala min bror att gå och köpa thaimat till oss, för jag orkar verkligen inte gå ut. Känner mig jätte sliten. Och eftersom mamma inte är hemma så kan hon inte laga någon mat heller. Hon kommer hem imorgon så jag och Hampus ska vara själva ikväll, vilket jag tycker är jätte skönt. Vet faktiskt inte varför jag tycker det är skönt. För min mamma är inte sträng, jobbig eller ivägen.
Aja, det är bara allmänt nice.

Före.  Men jag hade tagit bort mitt tecke och allt sånt. Så det var ännu stökigare först.

Efter. Luftgt och städat.

Kommentarer

  • josefin säger:

    fiiiiiiiiint

    2011-02-06 | 18:18:42

Kommentera inlägget här: