Hemska hemska kärlek

Kategori: Fanny

Ligger i sängen och försöker sova men det går inte. Tänker på för mycket saker just nu.. Och särskilt på varför jag alltid ska lyckas kära ner mig i killar jag knappt känner och som jag typ aldrig ens kommer ha någon chans på. Och det är så hemskt att vara olyckligt kär, även om jag inte är riktigt kär nu, men det är hemskt. Ni vet när man bara vill vara i personens närhet för att kunna se honom. Och när man bara vill pussas och kramas och göra allt med honom! Känns typ som att hjärtat går sönder i fyratusen olika delar, när man vet att man aldrig kommer få göra något med honom. Varför har jag så lätt för att bli kär? Det suger! Nej fyfan nu ska jag sova! Eller iallafall försöka. Är bara jobbigt att vara vaken med dom här känslorna..

Kommentarer

  • Solin säger:

    vilka fina bilder du har på din header.

    Tråkigt att höra att du mår så, hoppas det löser sig! Ps. jag har skrivit massor med inlägg i min blogg under kategorin love. kika gärna in nu när du lär behöva det o ta lite råd o tips också om kärlek under kategorin tips.

    2011-02-21 | 00:46:37
    Bloggadress: http://nattstad.se/Sool

Kommentera inlägget här: