you make me feel

Kategori: Fanny

Efter att jag och Tecia hade varit i Kista åkte vi hem till Frida. Där kollade vi på Top Model och chillade lite. Sen vid tio tiden var jag tvungen att dra hem, så Tecia drog med mig så hon slapp åka själv.

I Kista köpte jag ett par cykelbyxor och ett nagellack. Och det dä rnagellacket tog typ 3 timmar att hitta.. Jag hittade det först på H&M, trodde jag, men det var det glitter i. Och alla andra på alla affärer var det glitter i. Men innan vi skulle gå sa jag till Teica ''Tecia kan vi inte bara gå in på H&M innan vi går?'' och snäll som hon är gick hon med på det, och väl inne på H&M hittade jag det inte. Så jag blev fett irriterad, men sen kom min räddare och säger att hon hittade det. Jag ba ''Yey!'' Och vart fett glad.

Min kamera har inga batteri så ni får bilder senare eller imorgon!

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Tävling i min blogg nu!

    Pågår till imorgon kväll.

    Tävla om en länkning i min blogg! :*

    Puss

    2011-02-28 | 23:55:37
    Bloggadress: http://lineasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: