Fjällen

Kategori: Fanny

Som tecia sa och som jag har sagt, är jag i fjällen nu. Det är as tråkigt, jag har ingen dator, allt som är på tv är skit tråkigt, det är kallt ute, jag saknar mina kompisar och backarna är helt cp så det går typ inte åka. För antingen är det jättemycket snövallar eller bara is... Aa ni fattar, man vill ju ha nypistat hårt underlag. Och så var jag typ överlycklig när jag trodde att jag skulle åka hem imorgon, men då sa pappa att vi åker hem på lördag(inte söndag som tecia skrev)så mitt liv gick typ under-.- Men marcus skulle åka hit imorgon sa han så jag ska smsa honom så och fråga om han vill åka med mig, så kan jag lura med honom i någon svartbacke:-d nej nu ska jag kolla på biggest loser. Ni fattar vilket liv jag har va? Fördriver tiden genom att sitta och kolla på feta människor som torterar sig själva för att gå ner i vikt. Puss och kram från fanny!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: