silver and gray

Kategori: Fanny

Hej på er!
Är hemma hos pappa nu, har nyss ätit och spelat lite spel med familjen. Men nu sitter jag vid min dator och dricker latte.
Kom hem ifrån min lilla slampish (haha Frida du fattar) runt typ två tiden, dom skulle fira Clara så det skulle komma lite släktingar dit och jag skulle hem och plugga. Men jag har inte pluggat ett skit.. Bara läst min bok, som är rätt bra för den delen. Har också målat mina naglar i en rosa färg :)
Igår chillade vi bara hemma hos henne. Vi var ute i "gäst huset/tv-huset" eller whatever ni vill kallade, där kollade vi på Så olika. Den gick på TV.. Den var egentligen rätt tråkig. Men eftersom Charlie Gustafsson var med i den så kollade vi, hehe :)
Min snygga kaffemugg som jag fick av mamma i veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: