trött pluggare

Kategori: Fanny

Haha tack Josefin visst gör jag. Haha nej, jag bloggar skit dåligt ibland. Igår bloggade jag ingenting för jag pluggade när jag kom hem och på kvällen var jag så jävla trött så jag satte inte ens på datorn för jag visste att jag skulle suttit uppe hela natten framför datorn då. Så jag gick och la mig tidigt igår, redan vid 10 tiden.
Idag var det ju skola, fett lamt.. Som vanligt. Men vi åker till Romme med skolan nästa Onsdag så är fett taggad!
Nu på onsdag har jag NO-prov, so inlämning på fredag, ska ha skrivit en deckare tills 3 februari, spanska läxa och typ några fler läxor. Men eftersom jag är bäst så har jag pluggat fett mycket till provet och skrivit halva so uppgiften.
Sen har jag fett med skills också, skulle sätta in nya batterier i min datormus och så tappa jag den i golvet så den är död nu -.- Så jag sitter vid min brors dator...

Så nu får ni lite bilder fån helgen. Alla från Tac.


Ska gå upp och plugga lite snart och sedan sova, är trött som satan och börjar 8 imorgon. Jippie! -.-

Kommentarer

  • josefin säger:

    nummer 5 profilbild fanny :D

    2011-01-17 | 22:00:32
  • josefin säger:

    Hahah va hade jag skrivit frank??? det var inte meningen... Och beck trodde jag det stavades hehe :D

    2011-01-17 | 22:22:44

Kommentera inlägget här: