kom hem för ett tag sedan från Sölvesborg

Kategori: Fanny


Lite bilder från mitt land place, alla bilder utom den sista är från Tecias mobil. Men jag har glömt min mobilsladd på landet så kan inte ladda över bilder...

Men jag, Tecia och Moa hade iallafall super kult i Sölvesborg på mitt landställe. Moas kompis (nu min och Tecias kompis också haha) Livi var där i en vecka. Så vi fyra chillade på stranden varje dag och på kvällarna drog vi in till stan och snacka med folk osv.

Nu håller jag på att packa till Ibiza, åker som sagt dit imorgon så hoppas det blir fett! Så vi hörs senare ikväll! :)

Kommentarer

  • Tecia säger:

    1.. det är inte alls sista bilden som är din :P

    2. men va är du efterbliven, du vet låten give me everything, den går ju såhär " grab somebody sexy tellthem, hey! " asså att man är sexig :P

    2011-07-10 | 22:22:44
  • Madde säger:

    Åker du till Ibiza själv? :)

    Älskar din blogg!

    2011-07-13 | 13:25:25

Kommentera inlägget här: