landet tomorrow

Kategori: Fanny

Tja där!

Min eftermiddag spenderades med min bästa vän Frida. Vi bakade kladdkaka och umgicks med hennes lillebror, som jag älskar att retas med. Hahaha så jävla roligt! :)))
Åkte hem vid halv 9 tiden och kom hem typ kavrt över 9 för jag missade min jävla buss i spånga så jag åkte till brommaplan och tog tunnelbanan istället. Träffade Isa, en tjej jag var på kollo med i somras som bor i Sundsvall nu för tiden, så det var jättekul! Saknar fab5 + Sofia hahaha. När jag kom hem blrjade jag packa med mamma så är nästan helt klar nu, bara neccesären (?) kvar, skönt!

Måste snart gå och lägga mig eftersom jag ska gå upp klockan halv 9 imorgon. Åker till landet vad halv 11, tåget går 20 över 11 från centralen. Så jag kommer inte blogga så mycket nu i sommar. Eller när Tecia kommer ner så kan jag blogga lite från hennes ifån men annars inte :)
kommer några tids inställda men inte så många.



last year!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: