typ tre veckor kvar bara

Kategori: Fanny

Efter träningen igår åkte jag hem och duschade och fixade mig lite snabbt. För att sedan åka och möta Ida, vi åkte till Solvik och träffade några kompisar till Ida som var där. Jennifer var även där men hon snackade mest med några andra. Vi var där i kanske en halvtimme, sedan åkte vi hem. Så kom hem vid 12 tiden.
Nu sitter jag bara och kollar runt på lite olika bloggar och chattar lite med Tecia men ska snart börja fixa mig lite för att sedan åka hem till pappa :)


500x332xac2af954ibiza.jpg.pagespeed.ic.fbn6lh1lqq_large
Om typ 3 veckor åker jag till Ibiza! :D

Kommentarer

  • josefinn säger:

    Jaa vi har det jättebra :DD nej vad tråkigt men det blir nog bättre.. ;) Ha det så bra pusss<3 :D

    2011-06-17 | 19:01:32

Kommentera inlägget här: