från london + lite annat. Men idag är det kvinnornas och semlornas dag!

Kategori: Fanny


Röda höga converse

Vita låga converse

Strumpor och ät/kina/thai pinnar hahah vettefan vad man kallar dom på svenska. (Men jag ville ha sånna så det var inte något random köp hon gjorde hihi.)

Ögonskuggor, mascara, M&M och fjäderörhängen.

Asså jag tror inte ni är dumma i huvudet och inte ser vad det är på bilderna, men om dom inte funkar så kan ni alltid läsa :)


Jag har typ fetaste träningsvärken i min kropp, körde fys igår på träningen. Var fett jobbigt, men samtidigt fett kul hehe.
Träningen idag var rolig men lite jobbig. Vi körde med 96 laget, jag kör med 95 laget för jag är fett busig, hihi. Det gick rätt bra att träna men jag fick ont i min högra fot så jag har lite ont i den nu :/ Buhu haha, fan va töntigt att skriva buhu!

Nu ska jag typ gå och hämta lite vindruvisar och sedan måste jag plugga, men jag orkar inte. För jag vill sova, eller jag tror jag vill det... Men jag ska läsa lite till NO provet först!

Hejdå pannkaka men lingonsylt på kvinnornas semeldag! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: