cribz bror

Kategori: Fanny

Somnade i soffan igår när jag kollade på Big Brother. Och vaknade klockan sex imorse av att tv:n stod på. Så då gick jag och la mig och sov ett tag till, fram tills klocan elva om man ska vara lite mer exakt.

Idag hade jag velat ligga på bakongen och sola men det ville inte vädret. Så jag ska kankse ta och ringa bästis om typ 3 timmar när hon vaknat och fråga om hon vill hitte på något med moi :)
Eller så ringer jag någon annan filur som är kul att vara med... får se!

Och medans kan ni kolla på Rebecca och Finoa Cribz! :)

Kommentarer

  • Tecia säger:

    meeeeeh hur ser dom ut?????????????

    2011-05-28 | 23:52:40
  • Anonym säger:

    fionas hår tyckte jag inte var så fint :)

    2011-05-29 | 17:33:11
  • Tecia ( ies det var jag innan) säger:

    hahah aa sant :)

    2011-05-29 | 19:53:13

Kommentera inlägget här: