nej nu är klockan för mycket, time to sleep

Kategori: Fanny

Träningsmatchen gick bra men samtidigt dåligt. Eller jag spelade bara som reserv idag. Men vi spelade bra för att möta ett så bra lag, men vi förlorade tyvärr.
Men det är bara imorgon kvar sen Mora. Asså fyfan vad taggad jag är! Wiie!

Har suttit och skrivit på min deckare tills nu, men är inte klar än. Så ska skriva klart den imorgon, eftersom den ska vara inne imorgon. Men jag har skrivt tre sidor så det går frammåt.

Juste efter skolan idag åkte jag ock fixade sulor formad efter mina fötter, det gick bra men det kittlades som fan under vänster fot haha. Men jag ska tillbaka dit på torsdag nästa vecka för att få sulorna.
Men nu måste jag verkligen sova!
Natti!

Tumblr_kz59adyw6t1qattr5o1_500_large
Är så jävla sugen på Happy Meal! Är jätte hungrig också, buhu :'(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: