Överskattade Valborg...

Kategori: Fanny


Väska - 600:-

Strumpor - 2 för 100 :- (Annars 70 :- , och ett par är Bellas.)

Grepplinda - 125 :-

Mina nya innebandy grejor jag köpte med pappa i fredags, så jävla nice att ha en väska nu. As jobbigt att ha klubbväska och en med träningsgrejorna i. Men nu har jag en väska, soft!

Igår hade jag en trevlig Valborg, var med Maria, Jennifer och Molly. Vi började med att käka thaimat hos Molly. Sedan chillade vi hos henne till typ 22. Sedan träffade vi några snubbar, steelt... Sedan drog vi hem till Jennifer. Käkade lite mackor och sedan somnade vi vid typ halv 2. För idag skulle vi på innebandy match så vi gick upp vid åtta, Täby FC mot Täby IS. Dom med blåa tröjor vann.. Vettefan vilket av lagen det var. Sedan gick jag, Maria och Jennifer i stan lite. Fikade och kollade i affärer. Så jag har typ varit hemma i 40 minuter.
Och nu ska jag plugga för jag har två prov nästa vecka och träning alla dagar utom måndag. Och på fredag åker vi till Mora. Chill pill!
Och jag säger bara till er - Valborg är så jävla överskattat! Hata Valborg....

Kommentarer

  • tecia du vet kanske vem ( hazzanz löver ) säger:

    ihihihihihihi! :D

    2011-05-01 | 14:43:01
  • hassans one and only love säger:

    hahaha eller kommer du........ haha aa det är ju bra! fast iof fick du ju en ny mobil nyss typ....... hahah aa jag vet! kulteli kult! :) <333 pozzz

    2011-05-01 | 21:40:24

Kommentera inlägget här: