spånga lunken

Kategori: Fanny

Känner att min uppdatering är jävligt kass. Typ sisådär ett meningslöst inlägg om dagen, utan roliga bilder eller något roligt att läsa om. Men det händer inte så jävla mycket i mitt liv just nu. Går till skolan är där, kommer hem, äter sover och chillar. Typ as tråkigt att läsa om. Men det ska bli bättre. Jag måste bara börja använda min kamera eftersom jag inte orkar lägga in bilderna från min mobil... För det tar typ 500 år att installera mobilen på datorn hehe.

Idag hade vi iallafall Spånga lunken i skolan, jag skulle gått med Frida som är skadad. Men jag blev fett taggad på att springa/jogga. Så jag gjorde det, eller jag joggade och gick lite blandat. Fick en bättre tid än förra året så det är ju nice. Och min kropp gör så jävla ont, mina höfter och mina fötter... Hatar att vara skadad. Och det var sjukt varmt, men det var ändå skönt att det inte regnade eller liknande så ska inte klaga.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorgon. Fast jag kommer säkert inte kunna sova för jag sov i tre timmar efter skolan, soft!
Haha älskar att när man kollar på folk från min skolas bloggar heter typ alla inlägg Spånga lunken! lite komiskt.

Två bilder från Josefins blogg.
Bild 1. Bella och Becka. Bild 2. Tecia och Josefin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: