straffmyndig nu också

Kategori: Fanny

Godmorgon!
Blev väckt vid sju tiden av mamma och broder, dom kom in med frukost på sängen och sjöng födelsedagslåten ni vet haha. Fick kaffe, toast och choklad, gott!
Fick lite presenter också som jag ska ta bild på senare idag. Nu ska jag börja fixa mig och sedan lägga mig framför tv:n och kolla på vakna med the voice. Börjar inte förän kvart över 9 så kan ta det lungt.
Idag blir jag straffmyndig också, Johanan vad hände med att vi skulle rånat en bank...?


Tack Facebook, jag visste inte om det...
(jag vet att man ser vem jag har förhållande med högst upp, men orkar inte fixa det bitches!)

Kommentarer

  • Tecia säger:

    Haha fail man ser vem du har förhållande med där uppe :D Men GRATTIS FANNY jag älskar dig :) <3 Videon på min blogg, ahhaha verkligen, brunetten är efterbliven :O

    2011-11-28 | 09:00:11
  • josefin säger:

    HAHA Tecia, jag tänkte på samma sak :)

    2011-11-28 | 18:44:56

Kommentera inlägget här: